Политика » политическое рандеву » 

Петро Іваненко: «Броварський район серед лідерів в області за належним утриманням автодоріг»…

Петро Іваненко: «Броварський район серед лідерів в області за належним утриманням автодоріг»…

Голова Броварської районної державної адміністрації Петро Іваненко є сильним менеджером та управлінцем. Йому не лише вдалося зберегти Броварщину як лідера області, а ще домогтися зростання в окремих галузях економіки.

Варто зазначити, що Броварський район входить до першої п’ятірки районів в області за належним станом утримання автошляхів.

Для Всеукраїнського аналітичного сайту новин «Вероятно» Петро Іваненко люб’язно погодився розповісти про дороги та ЖКГ.

Петре Петровичу, в якому зараз стані знаходяться дороги Броварщини?

У Броварському районі налічується 769,2 км доріг із твердим покриттям. Автомобільні дороги державного значення в адміністративних межах району знаходяться на обслуговуванні та утриманні Броварської філії «Броварське дорожньо-експлуатаційне управління». Автомобільні дороги загального користування утримуються Броварською філією райДУ.

Технічний стан автодоріг перебуває під постійним контролем районної державної адміністрації. За рахунок різноманітних джерел проводяться відповідні ремонтні роботи: ямковий, поточний та частково капітальний ремонти.

Хочу зазначити, що зима 2013 року з різкими перепадами температури призвела до значного руйнування асфальтного покриття автодоріг району. Але, незважаючи на всі негативні фактори, продовжуються роботи по ремонту доріг. Так, завдяки клопотанням районної адміністрації за рахунок субвенцій державного бюджету було виділено коштів у сумі 2645 тис. грн. Був проведений капітальний ремонт доріг комунальної власності у всіх населених пунктах на суму 1799,2 тис. грн., поточний ремонт на суму 846,7 тис. грн.

За рахунок коштів місцевих бюджетів сільських та селищних рад був проведений ремонт доріг у межах населених пунктів сіл Требухів, Красилівка, Княжичі, Велика Димерка та деяких інших населених пунктів.

Броварським райДУ за рахунок коштів, виділених Київоблавтодором в сумі 3500 тис.грн., проведений поточний ремонт доріг району.

Таким чином, Броварський район входить до першої п’ятірки районів в області за належним станом утримання автодоріг.

Звичайно є ділянки доріг, які потребують ремонту. Нам ці проблеми відомі. Звичайно хотілося б, щоб на утримання доріг виділялося більше бюджетних коштів, аби останні були кращими. Тому доводиться залучати додаткові інвестиції, звертатися до наших підприємців.

Варто зауважити, що автошляхи, збудовані ще за радянських часів не розраховані на навантаження від проїзду фур вантажопідйомністю 30-40 тонн.  Це з основних причин ямковості доріг. Окрім того, Броварська райдержадміністрація звертається за допомогою до тих керівників підприємств району, які займаються логістикою.

Також в нас налагоджена конструктивна співпраця з підприємством «Регіон 2000», яке виготовляє асфальт. Таким чином, частково було вирішено питання ремонту доріг у с. Світильні та в с. Богданівка.

Наскільки відомо у Броварах є асфальтно-бетонний завод?

— На жаль, він працює не на повну потужність, тому не здатен вирішити нагальних проблем.

Тому, дякуємо своєчасному реагуванню інвесторам: вони із розумінням ставляться до зазначених проблем, бо дорогами користуються всі.

Чи згодні Ви з ідеєю деяких депутатів Верховної Ради стосовно того, що необхідно зробити дороги платними? Чи буде це стосуватись і Броварського району?

Броварська райдержадміністрація не може вирішувати, чи стануть автотраси платними. По-перше, спочатку потрібно ці дороги привести у відповідність до європейських стандартів.

По-друге, повинна бути альтернатива платним дорогам. Тобто, це питання потребує уважного вивчення.

Як вдається зберегти Броварський район серед лідерів області за належним станом утримання доріг?

— На всі критичні зауваження, які поступають до нас через спеціальну гарячу лінію, ми реагуємо вчасно. Постійно проводяться спільні наради із керівниками дорожніх управлінь, ДАЇ, на яких вирішується, де необхідний ямковий чи капітальний ремонт.

Більше того, ми розраховуємо не тільки на бюджетні кошти. Саме тому на Броварщині немає великих ям. Також приймаються оперативні рішення на місцях сільськими і селищними радами щодо термінової ліквідації останніх недоліків доріг.

Чи є необхідність у будівництві на Броварщині додаткових доріг?

— Звичайно, Броварщина потребує осучаснених європейських доріг, які зможуть витримувати навантаження 40-тонного транспорту. Тому ДАІ треба попрацювати над встановленням спеціальних знаків на тих дорогах, на яких дозволено рух фур.

Як взагалі вирішується проблема житлово-комунального господарства в районі?

На Броварщині опалювальний сезон розпочався вчасно і проходить у штатному режимі. Проводяться спільні наради з сільськими та селищними головами, представниками комунальних підприємств. Розробляються заходи по усуненню недоліків із врахуванням минулорічного досвіду. У більшості сільських та селищних рад працюють комунальні підприємства. Вони володіють ситуацією та самостійно вирішують проблеми.

Звертаємо велику увагу на енергозбереження. Якщо на дворі плюсова температура, то температурний режим подачі теплоносіїв на об’єкти освіти, охорони здоров’я, ДНЗ здійснюється не на повну потужність, а з дотриманням санітарних норм.

Які енергозберігаючі технології використовуються?

— Згідно з Кіотським протоколом, це утеплення покрівлі та фасадів різних будівель, заміна вікон на пластикові.

Хочу зауважити, що в селі Літочки перейшли на опалення вугіллям всі об’єкти соціальної сфери. Для зменшення споживання газу, проводимо заміну котлів. В нас є достатньо дров.

Чи будуються нові котельні?

— Кожна школа, дитячий садочок чи приміщення сільських рад переведені на власні компактні котельні. Тобто, на автономне опалення. Ця технологія себе виправдала, вона є ефективною. Це дозволяє економити природний газ, електроенергію.

Чи багато на Броварщині багатоповерхових будинків?

У Броварському районі переважно приватний сектор. А багатоповерхові будинки є в селищах Калита, Калинівка, Семиполки, Плоске та у військовому містечку. Ми дозволяємо усім громадянам, які до нас звертаються, переходити на індивідуальне опалення. Для цього також споруджуються спеціальні котельні з використанням енергозберігаючих технологій. Спеціалісти працюють, контроль зі сторони адміністрації провадиться постійно.

Розмовляв Володимир Малінін

Сюжет дня

Парнерская программа

Loading...

Голосование

Могут ли высокие тарифы на коммунальные услуги привести к социальным бунтам в Украине?

View Results

Загрузка ... Загрузка ...
 `