Политика

Непотоплювані кадри Укравтодору

Непотоплювані кадри Укравтодору

Нещодавно, інспектуючи виконання ремонтних робіт на Новообухівській трасі під Києвом, прем’єр-міністр В. Гройсман визнав катострофічний стан доріг в Україні та визначив розвиток дорожньої галузі та покращення стану доріг як пріоритетними напрямками розвитку інфраструктури та в цілому економіки України. При цьому, відповідно до заяви міністра інфраструктури України В. Омеляна у 2016 році для ремонту та утримання доріг України буде виділено рекордну суму 700 млн. Євро.

Хто буде розпорядником цих коштів? Звичайно, Державне агентство автомобільних доріг України — Укравтодор, як центральний орган виконачої влади у сфері дорожньої галузі України. Але в Укравтодора є спеціально створена структура для супроводу проектів, що фінансуються Міжнародними Фінансовими Організаціями, — ДП «Укрдорінвест». Наразі діючими є три кредитні угоди з Світовим Банком, ЄБРР та ЄІБ, загальна сума яких складає більше 2 млрд. дол. США. Відповідальним за супровід та впровадження цих проектів є директор ДП «Укрдорінвест» пан Роман Гнатенко, який створив «власну імперію» (як сам стверджує) на кредитних коштах, що мають фінансувати мільйони євро в розвиток дорожньої інфраструктури України.
Пан Гнатенко обіймає цю хлібну посаду ще з 2013 року та встиг вдало нав’язати іноземним підрядникам, що працюють на діючих контрактах, свої субпідрядні організації (ТОВ «Транслайн Груп») та отримувати увесь цей час власні мільйонні прибутки. Але, на жаль, ні відкриті проти нього кримінальні провадження, ні критично неефективний рівень управління проектами (за півтора роки не було підписано жодного контракту з підрядними організаціями на виконання ремонтно-будівельних робіт), ні мільйонні претензії іноземних підрядників до Укравтодору завдяки «вдалому» супроводу проектів паном Гнатенко, ні люб’язні рекомендації міжнародних донорів проектів щодо необхідності підсилення кадрового потенціалу у супроводі проектів не дають жодному з керівників Укравтодору вагомих причини для звільнення пана Гнатенка.
Останнім часом була номінальна  спроба його звільнити, але, мабуть, занадто впевнений в своїх силах та фінансових можливостях корумпувати будь-кого, пан Гнатенко продовжує обіймати свою посаду та керувати процесами дистанційно, оскільки офіційно вже другой місяць знаходиться на вимушеному лікарняному.
Отже, пане Гройсмане, ви впевнені, що рекордні у 2016 році 700 млн. євро варті бути інвестовані не в дорожню галузь України, а в добробут пана Гнатенка?

Сюжет дня

Парнерская программа

Голосование

Могут ли высокие тарифы на коммунальные услуги привести к социальным бунтам в Украине?

View Results

Загрузка ... Загрузка ...
 `